Projekta uzmetums

Satikos ar projektētājiem, lai novērtētu viņu uzzīmēto mājas projekta variantu. Viņu variants ir ar nedaudz mazāku platību, kā man bija ierēķināts, un no tās daļa otrajā stāvā sanāk pažobeles zonā, tiesa ļoti pārdomāti virs kāpnēm, palīgtelpas un vannasistabas daļā jeb neskarot dzivojamo platību (nepatīk jumta istabas). Galvenās platību atsķirības bija istabu izmēros - istabas plānotas 10-11 m2 lielas (man bija uz 13-14 m2). Bija ņemta vērā mana vēlme pēc piecām guļamistabām ar domu, ka pēc desmit gadiem bērni būs tajā vecumā, kad svarīgi, lai būtu kaut dažu kvadrātmetru tomēr sava izolēta istaba.

 

Pirmajā brīdī man ne visai patika viņu piedāvājums, īpaši fasādes variantiem, kam jumts daļēji līdzīgs manai esošajai saimniecības ēkai, kura neptīk un plānoju jaukt nost. Pēc tam mājās, to kārtīgi izpētot, secināju, ka ir pat ļoti labs, konceptuāli līdzīgs manas idejas skicei un man arvien vairāk un vairāk patīk. Fasāde, abstrahējoties no asociācijām, nenoliedzami interesanta. Patika, ka pie dzīvojamās istabas paredzēta terase ar jumtu - šķiet, ka tas dzīvē varētu būt daudz ērtāk par nojumēm vai lapenēm.

 

Arhitekte projektu vēl pārstrādās, paredzot tajā manas vēlmes, kuras šajā reizē detalizētāk izklāstīju. Kopumā iespaids pozitīvs un sadarbību vērtēju kā pozitīvu.

Write a comment

Comments: 0

Citi mani blogi:

Adonika - manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.