Topogrāfiskas nianses

Mājas projekts idejiski ir pabeigts - vēl jāpabeidz tehniskie aprēķini. Kopējā iekštelpu platība sanāk 145,69 m2  (pirmajā stāvā 88,98 m2 un otrajā stāvā 56,71 m2), kas sadalīta 17 telpās. Mājas ārējais veidols plānots ļoti līdzīgs vecajai mājai - sienas ar apmetumu dzeltenā krāsā, zaļi logi un sarkans skārda jumts.

 

Projektētāji bija dabūjuši topogrāfisko plānu. Tur daži priekš manis nepatīkami pārsteigumi. Zemesgabals atrodas pie divu ielu krustojuma. Gar vienu ielu sen jau bija noteikta sarkanā līnija manā teritorijā, tagad izrādās, ka gar otru arī ir iezīmēta sarkanā līnija. Pēc noteikumiem sēta nedrīkstot būt ārpus sarkanās līnijas un ielas paplašināšanas gadījumā man tā būs jāpārceļ. Viena iela ir maza un šaubos, ka tās paplašināšana nākotnē būs aktuāla, līdz ar to mans žogs tur netraucēs. Otra iela, spriežot pēc ziemas uzturēšanas līmeņa, ir diezgan augstas kategorijas un nākotnē varētu arī tikt paplašināta. Pie tās ielas man ir daudz cietusi sēta sliktā stāvoklī jeb plānots to mainīt un likt pamatīgāku ar betona stabiem. Tagad sanāk, ka sēta jāliek uz sarkanās līnijas jeb vairāk kā 100 m2 manas teritorijas būs ārpusē. Tātad man daļa no savas teritorijas jāziedo publiskai lietošanai un vēl jāuztur. Tad nu es lūdzu projektētājiem iezīmēt sētu projektā un domāju ārējo teritoriju apaudzēt ar krūmiem. Šobrīd man gar sētu iekšpusē, kas tad daļēji sanāks ārpuse (līnija iet slīpi - viens gals 1 m attālumā no sētas, bet otrs gals 2,5 m attālumā no sētas), aug sen sastādītas un daudzreiz neveiksmīgi nīcinātas lazdas. Tās tad nenīdētu, bet papildinātu ar citiem krūmiem. 

 

Pašvaldības aģentūrā pasūtīju tehniskos noteikumus. Ūdensvads iet gar manu māju līdz ar to laikam brīvprātīgi obligāti ir tam pieslēgties. Tas mani apmierinātu. Kanalizācijas vads ir stipri tālāk (ap 100 m attālumā) - tad nu interesanti, ko noteiks darīt.

Write a comment

Comments: 0

Citi mani blogi:

Adonika - manas mājas virtuālajā pasaulē. Iespēja apkopot sev svarīgo, saliekot no lauskām savas pasaules un svarīgo lietu mozaīku.

Azote - adoptētāju un aizbildņu SO "Azote"

Veselīga maize - par veselīgu dabīgi raudzētu maizi.